poniedziałek, 3 stycznia 2011

Ocena Suzi443

Pierwsze wrażenie 5/5:
Twój nick nawet mi się podoba i tak jak w przypadku Nateksany chyba nawiązuje do Twojego imienia.StarPunktów masz całkiem sporo jak na okres Twojego pobytu na stardoll.Jesteś odwiedzana średnio co godzinę, a to świadczy o tym że jesteś raczej mało popularna.Posiadasz dosyć popularny klub i jesteś menagerką średnio popularnych klubów.Zapowiada się dobrze.

Apartament 6/10:

Pokój główny-Ten pokój bardzo mi się spodobał i widać że się nad nim napracowałaś.Te balony tu nie pasują, ale na szczęście nie rzucają się w oczy.W tym pokoju usunęłabym jeszcze zawieszki LE ze ściany oraz ten "murek" obok szafy, a reszty nie trzeba zmieniać.
Pokój obok-Najzwyczajniejszy w świecie pokój z butami i dodatkami.Mogłaś dodać coś co nadałoby oryginalności temu pokojowi, ale tego niestety nie zrobiłaś.
Pokój nad-Tutaj się niemile zaskoczyłam.Praktycznie wszystko powinno wylądować w schowku.Plakaty,stół "muzyczny",nici...Po prostu wnętrze, a przedmioty które się w nim znajdują to kompletnie inna bajka.Zamknij ten pokój i popracuj nad nim.
Pokój obok-Tutaj jest już o wiele lepiej.Stworzyłaś "łąkę" i wyszło Ci to całkiem nieźle.Wszystko do siebie pasuje i w sumie nie wiem co mogłabym jeszcze napisać o tym pokoju.
Pokój nad-Niby ten pokój jest poprawny i ładny, ale jest w nim zdecydowanie za mało rzeczy co daje mi wrażenie że w tym pokoju panuje pustka.Najlepiej dodaj tu kilka przedmiotów.
Pokój obok-Zamknięty
Pokój nad-Ten pokój jest bardzo poprawny jednak marmurowa ściana według mnie kompletnie nie pasuje do tego pokoju.Plakatów przy kanapie jest za dużo i jeden by całkowicie wystarczył.Nie pasują mi tu również dodatki ze sklepu "Game Zone" oraz księżyc.Pokój na pierwszy rzut oka jest poprawny, ale należałoby coś w nim zmienić.
Pokój obok-Zamknięty
Pokój nad-Zamknięty
Pokój obok-Zamknięty
Pokój nad-Zamknięty
Pokój obok-Zamknięty
Pokój nad-Zamknięty
Pokój obok-W tym pokoju stworzyłaś jedynie jacuzzi.Pomysł fajny, wykonanie fajne, ale te zasłony tu nie pasują.Rozbolała mnie już ręka dlatego jeśli pozwolisz przejdę do ubioru.

Ubiór 3/5:
Zacznę od tego że nienawidzę tych butów.Niepotrzebnie założyłaś te rajstopy.Za rękawiczkami również nie przepadam.Reszta stylizacji jest ok.Makijaż w miarę pasuje do ubioru.

MeDoll 7/10:
Zacznę od części ciała które wybrałaś.Nos wygląda jakbyś wpadła na szybę.Ust nigdy nie lubiłam, ale na szczęście nie wybrałaś tych "żabich".Fryzura bardzo mi się podoba.Makijaż jest poprawny i wykonany starannie.Mogłaś dodać jakiś dodatek bo bez niego makeup wygląda smętnie.

Prezentacja 8/10:
Twoja prezentacja jest w miarę kolorowa jednak brakuje mi jakiegoś tła.Zawarłaś w niej podstawowe informacje o sobie bez zbędnych wiadomości typu numer buta itp.Najlepiej wejdź na wittyprofiles.com i wybierz coś dla siebie.W prezentacji brakuje mi zdjęcia Twojej doll.

Album/Scenerie/StarBlog 8/10:

Album-Jest poprawny i ładny jednak powinnaś nad nim bardziej popracować bo jest trochę nudy.Pokazałaś tutaj swoje HotBuysy jak większość użytkowników stardoll.W sumie nie wiem co mogłabym jeszcze o nim napisać.

Scenerie-Jak na czas Twojego pobytu na stardoll masz mało scenerii.Jedne są ładne i dopracowane inne zrobione na szybko i wykonane bez starania.Ogólnie scenerie mi się podobają i nie mam nic do zastrzeżenia.

StarBlog-Muszę przyznać że niektóre posty są niegłupie.Ale inne...Na co komuś newsy z życia gwiazd???Postów jest całkiem dużo jednak według mnie powinnaś usunąć te które dotyczą gwiazd bo mało kogo to obchodzi...Plus jest taki że piszesz dobre posty a nie każdy to potrafi.

Razem:37/50-4.
3 punkty więcej i dostałabyś 5.Twoim problemem jest apartament.Popracuj nad nim, a efekty będą widoczne od razu.

Informuję osoby które chcą zgłosić się do oceny że:
Jeśli się zgłosiliście tym samym zgadzacie się na krytykę odnośnie Waszego konta z mojej strony.

Kolejka do oceny:
MissPaulus1990
Mwamp
Karsolinka
kusiaa

1 komentarz:

  1. ten pokój muzyczny właśnie tak miał wyglądać, to taki trochę nieład,
    co do prezentacji, to nie mogę dodać tła, bo mi cały czas znika,
    w starblogu te posty o gwiazdach pisałam dawno temu i potem ich nie usuwałam

    OdpowiedzUsuń