wtorek, 4 stycznia 2011

Ocena MissPaulus1990

Pierwsze wrażenie 4/5:
Nie za dobrze kojarzy mi się "Miss".Data urodzenia może być, ale bardziej trafiona byłaby końcówka roku urodzenia.Masz średnią ilość SP jak na czas Twojego pobytu na Stardoll.
Nie posiadasz własnego klubu jednak jesteś menagerką mało popularnego klubu.Gdy spojrzałam na Twój strój uznałam że pasuje kolorystycznie do siebie.Zapowiada się dobrze.

Apartament 9.5/10:
Pokój główny-To jeden z lepszych pokoi z jakimi spotkałam się na stardoll.Wszystko jest dopasowane kolorystycznie i nie mam nic do zastrzeżenia.Podłoga trochę zasłania StarPunktową roślinę, ale nie rzuca się to w oczy.
Pokój obok-Puste wnętrze z Disney'a w którym nic nie umieściłaś.Niestety odejmuje 0.5 punktu.Lepiej by było gdyby ten pokój był zamknięty.

Ubiór 4/5:
Ubiór jest świetnie dopasowany kolorystycznie.Jednak nie założyłaś żadnych spodni bądź spódnicy i strój jest według mnie za krótki.Makijaż w miarę pasuje do stylizacji.

MeDoll 9/10:
Zacznę od tego że nie przepadam za tymi kolczykami.Usta i brwi dają wrażenie że Twoja Doll się zdziwiła.Wybrałaś moje ulubione oczy na SD.Makijaż jest wykonany trochę nierówno.Do reszty nie mam zastrzeżeń jest bardzo poprawnie.

Prezentacja 10/10:
Jest kolorowa i cieszy mnie to że zamieściłaś swoje zdjęcie.Jest wystarczająco dużo informacji na Twój temat.Jest to jedna z lepszych prezentacji jakie widziałam na SD.

Album/Scenery/StarBlog 9.5/10:

Album-Jest bardzo krótki, a szkoda bo spodobał mi się.
Wszystko jest niby banalne, ale jednak potrafi nacieszyć ludzkie oko.
Dodaj kilka nowych stron do albumu bo jest zdecydowanie za krótki.

Scenery:Twoje scenerie są ładne. Są bardzo łatwe w wykonaniu jedynie trochę "pobawiłaś się" wyginaniem ciała, a reszta to pójście na łatwiznę.

StarBlog-Zaskoczyłam się bo napisałaś tylko 4 posty!
Kobieto masz do tego talent i wykorzystaj go jak należy!
Liczę na więcej postów z Twojej strony.Może zaczniesz pisać jakąś historię?Zastanów się nad kontynuowaniem pisania w StarBlogu.

46/50-5. 4 punkty więcej i dostałabyś 6. W sumie nie ma niczego do poprawy jedynie jakieś małe wady w ubiorze bądź makijażu. Tak trzymać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz