środa, 5 stycznia 2011

Ocena Mwamp

Pierwsze wrażenie 3.5/5:
Twój nick kojarzy mi się z wampirem i mniemam że taki był tego cel.
Masz dosyć małą ilość SP jednak częściowo usprawiedliwia Cię fakt iż na stardollu jesteś od trochę ponad 2 miesięcy.
Masz 2 cluby raczej mało popularne.
Ku mojemu zdziwieniu jesteś odwiedzana średnio co kilka minut czyli zdążyłaś przez te 2 miesiące wyrobić sobie "rangę" na stardoll.
Zapowiada się nieźle.

Apartament 7.5/10:
Pokój główny-Zacznę od tego że lustro według mnie całkowicie tu nie pasuje.
Biorąc pod uwagę czas Twojego pobytu na stardoll przyznam szczerze że spodziewałam się czegoś gorszego.
Zaskoczyłam się ponieważ Twój pokój jest bardzo poprawny i niejeden użytkownik chciałby taki mieć.
Pokój obok-Zamknięty
Pokój nad-Ten pokój jedynie z wnętrza przypomina kuchnię.
Telewizorek może tu być.
Ten fotel kompletnie tu nie pasuje.
Niby wszystko pasuje do wystroju kuchni, ale to jednak jeszcze nie jest kuchnia.
Zamknij ten pokój i wyremontuj go.
Pokój obok-Nie wiem jak go opisać.
Według mnie za mało elementów jest w tym pokoju.
Niby wszystko jest ok, ale coś sprawia że nie podoba mi się ten pokój.

Ubiór 4/5:
Wystylizowałaś się na Taylor Momsen i wyszło Ci to średnio.
Nigdy nie lubiłam tych rękawiczek i bransoletek.
Nie wiem dlaczego, ale te spodnie kojarzą mi się ze spodniami do jazdy konnej.
Makijaż pasuje do ubioru.

MeDoll 7.5/10:
Makijaż oczu jest wykonany bardzo nierówno.
Te piegi tu nie pasują.
Części ciała które wybrałaś nie są takie złe jednak nie przepadam za tymi oczyma.
Włosy są położone za nisko.
Prezentacja 7/10:
Prezentacja nie jest kolorowa.
Dodaj trochę kolorków jakieś tło,czcionkę.
Jest tyle blogów z fajnymi czcionkami więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.
Prezentacja w sumie niczym się nie wyróżnia.
Napisałaś podstawowe informacje o sobie, dowiedziałam się z niej również że masz ciekawą osobowość.
Tak jak pisałam wcześniej-zdecydowanie za mało kolorów.

Album/Scenery/StarBlog 7/10:

Album-Nie jest za krótki nie jest też za długi.
Trochę mało oryginalny.
Nie wiem co mogłabym jeszcze o nim napisać więc przechodzę do scenerii.

Scenery-Praktycznie nie wkładasz w nie żadnego wysiłku.
Niektóre są godne uwagi inne mniej.
Popracuj trochę nad nimi.
Jak na czas Twojego pobytu na stardoll jest ich stosunkowo dużo.

StarBlog-Napisałaś tylko jednego posta w dodatku z cytatami.
Wysil się na coś więcej może napisz coś o wampirach które tak lubisz?
Jesteś na stardoll ponad 2 miesiące a to zobowiązuje do większej ilości postów.

Razem 36.5/50-4.

Aktualnie kolejka do oceny wygląda tak:

Karsolinka
kusiaa
___agusia___
justa76d
pati9120

Jak na razie kolejka jest mała więc warto zgłosić się teraz i nie czekać aż lista oczekujących na ocenę się zwiększy.

1 komentarz:

  1. Dziękuje za ocenę, bardzo fajnie zrobiona :) I skorzystam z twoich rad ;)

    OdpowiedzUsuń