sobota, 1 stycznia 2011

Ocena SoonGo

Pierwsze wrażenie 4/5:
Twój nick jest dosyć oryginalny jednak nie wiem co miał oznaczać.
Masz dosyć dużą ilość SP jak na Twój pobyt na stardoll'u, ale pamiętaj że zawsze mogłoby być ich więcej.
Jesteś odwiedzana co kilka godzin, a to jest raczej średni wynik.
Masz również 1 club który jest średnio popularny oraz 1 który ma małą ilość członków więc rozkręć go lub po prostu zamknij.

Apartament 7/10:
Pokój główny-Tutaj się zdziwiłam i rozczarowałam.Chciałaś zrobić niebo, ale zamiast zrobić niebo z całego pokoju zrobiłaś z kawałka pokoju co wygląda okropnie.Nie mam więcej do napisania na temat tego pokoju.
Pokój obok-Tutaj o wiele lepiej.Gdy zobaczyłam pokój główny spodziewałam się czegoś gorszego, ale mile mnie zaskoczyłaś.Ściany i podłoga zlewają się ze sobą.Na manekinie umieściłaś trochę swoich Hot Buys'ów.Ogólnie wszystko jest zgrane kolorystycznie i przyjemnie jest oglądać ten pokój.

Ubiór 5/5:
Ubiór pasuje do siebie kolorystycznie, do tego założyłaś moje ulubione buty.Makijaż również w miarę pasuje do ubioru.Nie mam nic więcej do napisania na temat ubioru dlatego przechodzę do oceny Twojej MeDoll.

MeDoll 8/10:
Zacznę od tego że wybrałaś fajne części ciała oprócz nosa który wygląda jak spłaszczony.Włosy również nie przypadły mi do gustu Nie przepadam za cieniami z LUXE, ale w tej stylizacji są znośne."Wyciętą" grzywkę zakryłaś dodatkami co jest dobrym rozwiązaniem.

Prezentacja 9/10:
Podoba mi się to że zrobiłaś kolorową prezentację.Zamieściłaś w niej podstawowe informacje, można się również dowiedzieć że jesteś największą fanką 3OH!3.Dodaj swoje zdjęcie np. z apartamentu, a będzie świetnie!

Album/Sceneria/StarBlog 9/10

Album:Zamieściłaś w nim informacje o sobie tylko że w przeciwieństwie do prezentacji w języku polskim.Pokazałaś jak kiedyś wyglądałaś na stardoll.Napisałaś również co oznaczają poszczególne wyrazy.I na tym właściwie kończy się Twój album.

Scenerie:Pomimo faktu że Twoje scenerie są ładne włożyłaś w nie mało wysiłku.Masz bardzo mało scenerii jak na czas Twojego pobytu na stardoll.Najbardziej spodobała mi się "Brylantowa sukienka".Nie mam nic więcej do napisania na ten temat.

StarBlog:
Pisałaś tutaj historię o Samancie i księdze czarownic.Szło Ci to całkiem nieźle więc może kontynuujesz pisanie bo ostatni post pojawił się miesiąc temu.StarBlog jest poprawny i nie mogę mu nic zarzucić.

Razem: 42/50-5.Twoim jedynym problemem jest apartament.Popracuj nad głównym pokojem, a zobaczysz że było warto.

Pytanie do czytelników:Podobała Wam się moja pierwsza ocena?
Czekam na Wasze opinie w komentarzach!

Następna w kolejce jest Nateksana.
Jej ocena pojawi się jutro.

1 komentarz:

  1. Dzięki za ocenę, bardzo mi się podoba :)

    Mój nick nawiązuję do tego, jak nazywa się
    moja papuga :))

    OdpowiedzUsuń