niedziela, 2 stycznia 2011

Ocena Nateksana

Pierwsze wrażenie 4.5/5:
Twój nick jest raczej oryginalny i chyba miał nawiązywać do Twojego imienia(Natalia).
Masz dużą ilość SP jak na czas Twojego pobytu na stardoll.Na widok Twojego makijażu trochę się zdziwiłam, ale napiszę o tym potem.
Jesteś menagerką mało popularnych klubów.Ludzie odwiedzają Cię dosyć często, a to dobrze świadczy o Twojej popularności.

Apartament 4/10:
Pokój główny-Ten pokój jest według mnie śliczny!
Spodobał mi się Twój pomysł na nietypowe ozdoby choinkowe.Lalka z SuperSupreme idealnie tu pasuje.Nie wiem co powinnam jeszcze napisać na temat tego pokoju więc przechodzę do następnego.
Pokój obok-Gdy meblowałaś ten pokój raczej się nie postarałaś.Kosmetyki mogą być, ale okno,księżyc i świeczki kompletnie tu nie pasują.Najlepiej zamknij ten pokój i "wyremontuj" go.
Pokój nad-Tak jak w przypadku poprzedniego pokoju nie postarałaś się.Mam wrażenie że jest zrobiony na szybko.Bez lustra pokój wyglądałby lepiej.Twoje projekty mogą tu być.Najlepiej również zamknij ten pokój.
Pokój obok-W tym pokoju demonstrujesz swoje rzeczy na sprzedaż.Organy i darmówki z okazji 60 milionów użytkowników nie pasują tu.Pokój również powinien być "wyremontowany", ale w porównaniu do poprzednich 2 pokoi jest dużo lepszy.
Pokój nad-Jest zamknięty.
Pokój obok-Tutaj miała wyjść kuchnia jednak nie wyszła.Strasznie pusto jest w tym pokoju.Komórka z Facebook'a tu nie pasuje.Ta wielka "taca" z jedzeniem powinna być na stole.Niestety powinnaś zamknąć również ten pokój.
Pokój nad-Tutaj umieściłaś swoje lalki z Play And Earn.W ogóle nie pasują tu te "deski".Usuń deski, dodaj ozdoby, a będzie o wiele lepiej.
Pokój obok-To już ostatni pokój.Również nie postarałaś się przy tworzeniu.Ten pokój jest najgorszy ze wszystkich(bez urazy).Powiem jedno:Zamknij ten pokój.

Ubiór 3/5:
Ubrałaś się w darmową sukienkę z Voile, Hot Buys bikini, pasek z Bisou i w buty które kompletnie mi się nie podobają.Makijaż średnio pasuje do stroju.Tyle mam do powiedzenia na ten temat.

MeDoll 8/10:
Te czarne serduszka kompletnie nie pasują zarówno do reszty makijażu jak i do stroju.Te kolczyki nigdy mi się nie podobały.Wybrałaś ładne elementy twarzy, jedynie nos mi się nie podoba.Fryzura według mnie jest świetna.Pieprzyk tu nie pasuje.Reszta makijażu jest zrobiona starannie i podoba mi się.

Prezentacja 8/10:
Twoja prezentacja jest jedną z lepszych z jakimi spotkałam się na Stardoll.
Pod koniec prezentacji jest za dużo pustego pola.
Opisałaś siebie w sposób jakby pisała to inna osoba co jest niegłupim pomysłem (Ci którzy czytali prezentację Nateksany wiedzą o co chodzi).Prezentacja jest w miarę kolorowa, ale brakuje tu jakiegoś Twojego zdjęcia.

Album/Scenerie/StarBlog 6/10:

Album:
Zamieściłaś w nim dużo informacji o sobie, a to mi się podoba!Ozdoby przeszkadzają czytać.Album jest dosyć krótki.W sumie nie wiem co mam jeszcze napisać o tym albumie więc przechodzę do scenerii.

Scenerie:
Podobają mi się Twoje scenerie.Potrafisz dobrze wyginać ciało w sceneriach, a niewiele osób to umie.Ogólnie Twoje scenerie są ładne i szkoda że masz ich tak mało.

StarBlog:
Jeden post jest całkiem niegłupi, a 2 posty to kopiuj i wklej z wikipedii.Nie masz wielu postów, a szkoda bo chętnie bym sobie poczytała,.
33.5/50-4

Ledwo co załapałaś się na 4.Twój główny problem to apartament.Popracuj nad nim, a efekty będą świetne!

Następna w kolejce jest Suzi443.

5 komentarzy:

  1. Niby byłam oceniana, ale może mnie ocenisz :>

    Karsolinka, zgłaszam się.:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że mój apartament nie należy do najlepszych, ale jak narazie pracuję nad kuchnią.
    I z nickiem trafiłaś w dziesiątkę.

    Nateksana

    OdpowiedzUsuń
  3. nie za bardzo zgadzam się z oceną, ja oceniłabym zupełnie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak? Gorzej, czy lepiej??

    Nateksana

    OdpowiedzUsuń
  5. no, tak w jednych kategoriach lepiej, a w drugich gorzej

    OdpowiedzUsuń