poniedziałek, 18 stycznia 2010

# 69 Chihuahua.xD

w związku z tym, że nie wiem jak bardzo jestem wkurwiona na ten świat, usunęła mi się lista tych do ocenienia. jej szczątki możecie znaleźć na zgloszenia.blogspot.com . tak, też się cieszę. nie wiem co dalej. ekipa mi się rozpada, nie mam listy, i chyba skasuje to wszystko. tak tak oceniający, jak płaczecie że nie ma kogo ocenić, napiszcie do mnie, ja wam odpiszę nic ciekawego, i stworzymy bajkę.
ekspresowa ocena. może i ostatnia.
----
* Pierwsze wrażenie : 3/5
Nie wiem czy to od mojego nastroju, ale chyba próbujesz być jak Kim Kardashian. Co jest słabym punktem, bo nic sensownego jak na pierwsze wrażenie nie widzę. Różooowo. Nazwa pokemona, ale nie osądzam Cię, bo sto lat temu ja też tworzyłam takie głupie rzeczy jak moja nazwa. Troszkę słabo z odwiedzającymi, i chociaż masz nawet trochę sławny club, wieje tu jakąś pustką. Jakbym była na pustkowiu. Jakby nic się nie działo.
* Pokoje : 6/10
Masz bardzo gustowną i ubraną elegancko medoll. Myślę że taka twarz bardziej by mi pasowała do innego stylu, lecz z tą sukienką jesteś bombowa. Zbierasz hotbuysy, czego nie nawidzę, bo jest ich tyle masa, tylę się ich kupuje, a niektóre są brzydkie, i kupuje się je dla szpanu. Dobra, rozpędziłam się. Meble powtykane w wystrój pokoi. Mało kreatywności.
* Medoll 6/10
Nie lubię tej fryzury. Ogólnie mi się nie podoba. Miało być klasycznie, wyszło nijak. Tak w ostatnim momencie zmieniła mi się cała teza o tym wyglądzie. Eyeliner którego nie lubię, brak szminki. Jakoś tak dziwnie.
* Prezentacja 1/10
Protestsong o Stardoll. Nie wypowiem się.
* Album/Scenery/Starblog 2/10
Pierwsza scenery jest śliczna. Dalej zdjęcia, aż mi się nie chcę oglądać. Bo chyba lol Ci nie wyszło. Brak bloga. Album pusty.

18/45 - 2
Nie wiem po co chciałaś przyśpieszenie. Ja bym poczekała na następne doładowanie, i bym uzupełniła wszystko później. Ogólnie chciałam nawet ja dobrze, ale się nie dało.

5 komentarzy:

  1. o nie ja chciała być oceniana i miałam być niedługo i już mnie nie ma na tej liście;[]] prosze zrób jeszcze moją ocene pienkna95

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda , myślę ze wiele osób czekało na swoja kolej :( przemyśl to blog jest bardzo fajny i myślę ze da się znaleźć osoby odpowiedzialne które jak się zgłoszą to będą oceniać

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo fajny blog, nie kasuj go! Do tego stał się bardzo popularny. Na swoją ocenę czekałam bardzo długo, na pewno były osoby które czekały jeszcze dłużej :(
    Dużo osób chce zostać oceniającymi. Ogłoś, żeby się zgłaszali i pisali te oceny (jak wcześniej) Zrób od nowa listę. Ja się zgłaszam: CoolGirl1300

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem za coolgirl nie kasuj bloga jest fajny a ja co 2 dni sprawdzałam kiedy mnie ocenisz a byłam niedaleko z
    poważaniem aga19988

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kasuj go! Czekałam długo na swoją kolej i naszczęście jestem widoczna na tej liście i czekam nadal na ocenę.Zresztą szkoda bybyło żeby rozpadł się ten blog.Zrób rekrutację. Odbuduj go nanowo.Zamknij listę zgłoszeń. Oceń tych których masz na tej liście (wiem zajmnie to dużo czasu)i wybierz nowych oceniających.Zmień wygląd bloga tak jak to mówiłaś.Im bardziej będzie aktywny blog tym więcej osób będzie ogladało i komentowało ten blog. PS. Reszta nicków osób które się zgłosiły i są "usunięte" nadal są tylko są nie widoczne, ale jak zaznaczysz niewidoczne pole i je np. skopiujesz i wkleisz gdzieś nadal widać że na tej liście istnieje ten nick. Najlepiej zaznacz całą tą listę (od samego tytułu postu po sam jego koniec ) i wklej np. do word'a. Wtedy pojawią ci się w miejsce ich nicków kropiki. Skopiuj kolejkę najlepiej do wyszukiwarki google a pojawią ci się te nicki. Potem musisz się trochę pomęczyć z dopasowaniem chyba że każdy żądek pokolei będziesz kopiować i wklejać do paska wyszukiwarki. Liczę ,że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń